Added by on March 21, 2014

The episode continues the prior one, Josh Gets Engaged, where Josh brings Anna to Arkansas after the engagement. The episode discusses the Duggars beliefs ab…

Category:

Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

35 Comments

  • Andrea Holguin 3 years ago

    I feel like anna hates the duggars just doing it for the tv show

  • Watch the road for f*ck’s sake!!

  • Heather Wade 3 years ago

    Nothing wrong with wanting to wait for those kind of things. :)

  • lolipop490 3 years ago

    anna loks so surprised and funny at 1:27 thumbs up if you agree

  • VanstonFAD 3 years ago

    Are Jackson and Johanna twins?

  • summer0Love 3 years ago

    poor kids

  • chloeemmadavis 3 years ago

    Jana is sooooo pretty

  • TheOrigSuperwoman 3 years ago

    They met at their annual ATI conference for homeschoolers. Also, Anna’s
    family has visited the Duggars.

  • Brittany Kennedy 3 years ago

    17 and another on the way… how do they afford it?… O o

  • sprinklefriend 3 years ago

    when i first saw this, i thought they were nuts, even though i’m a devout
    Christian. i wear jeans (gasp!) and don’t believe there’s a Biblical reason
    why you can’t kiss, although i DO believe what the Bible says about
    premarital sex. but then when i started dating, i realized that it would be
    special to have those “firsts” with the person you marry. my plan is to
    kiss once i’m engaged, sort of a “next level” that will remain exclusive.
    but that’s just my personal opinion.

  • laurenhorsedog 3 years ago

    @bmdmb1 why would you wanna marry somebody you hardly know

  • livetolovesome182 3 years ago

    cute to see them dress a alike

  • jowbowcow 3 years ago

    3:17 Haha

  • mike farkas 3 years ago

    josh is gay come on ya cant see through that ?

  • cheesecake134 3 years ago

    Most awkward proposal EVER.

  • Richie Disch 3 years ago

    Freaks…

  • COLLOFDUTYWAW 3 years ago

    Thanks for having all those kids if I have kids they will never be able to
    retire and neither will I thanks again pls kill your self

  • imalive100 3 years ago

    @mimblefridge lol i think it’s cute!

  • lollie87 3 years ago

    I actually think it is pretty sweet they decided to save their first kiss
    for their wedding day. Though for me personally I wouldn’t save it for the
    wedding day because no matter when your first kiss is, it is still as
    special 🙂

  • pleasentone69 3 years ago

    OK I get it saving your virginity for marriage, But not even a kiss!!!! WOW

  • XxMadAboutPotterxX 3 years ago

    Cousin Amy is so funny!

  • cutiepiedev 3 years ago

    I think its hilarious how the TLC people kinda ask the kids ” do you think
    thats weird?” I’ve heard them ask them that on a couple of episodes. LOL

  • sazer123 3 years ago

    Wat the hel!!there’s ppl sending e-mails proposing on the duggars
    daughters..who the hell they think they are thats just plain rude

  • TheJdecka 3 years ago

    If you listen closely at the end of this episode you can here Josh say “iv
    made so many mistakes, i dont deserve you Anna” . Really?? what mistakes
    could he have possibly made?? Think about it…the parents really try to
    supress sexual feelings ALL THE TIME and i dont think thats right….

  • Quilty Girl 3 years ago

    They behave like 13 year olds. Brainless silly nieve young adults that have
    never had a thought or question from their own brains. They repeat
    everything their parents say without question, to determine their own life
    path.

  • peppermint23 3 years ago

    I wonder what these kids sexual development is like. Who do they have a
    crush on…?

  • slimtend 3 years ago

    My thoughts exactly! It’s special no matter when you kiss.

  • Abby Neer 3 years ago

    cast lots lol…

  • TheOrchdorksrule 3 years ago

    no if u watch 14 kids and pregnant again it’s there first tv special and
    jackson’s born in it and at the end u see that she’s pregnant again and
    that it’s gonna be a girl who ends up being johanna

  • iluvgreen23 3 years ago

    Poor puppy at the end):

  • julieteddybear971 3 years ago

    Amy is so funny

  • mimblefridge 3 years ago

    omg. this “saving your first kiss until wedding day” sounds like all indian
    parents >_<

  • slimtend 3 years ago

    This is exactly what I thought when I saw this. If you train your child
    right you don’t have to monitor them all the time. That guidance stays with
    them.

  • bmdmb1 3 years ago

    @bmdmb1 u would develop a relationship with them like no other

  • Baby Tiongco 3 years ago

    cousin amy somehow balances things out.